שירותי מזכירות כנס

צוות החברה מספק פתרונות ושירותי מזכירות הכוללים טיפול בכל האספקטים האדמיניסטרטיביים של ארגון הכנס, לרבות רישום משתתפים, אספקת דוחות נרשמים לוועדה המארגנת, הנפקת חשבוניות לנרשמי הכנס ולחברות נותנות החסותתמיכה במרצים ויושבי ראשהפצת מידע ודיוור לרשימות התפוצהפרסום הכנס באינטרנטמענה טלפוני בשעות הפעילות ועוד.

שירותי רישום והרשמה 

אנחנו נותנים פתרון מלא בנושא הרישום לכנס הנותן מענה לתהליכי ההרשמה המוקדמת ולצורכי ההרשמה במקום:
  • טיפול בתהליכי רישום מוקדם בעזרת מערכות מקוונות, כולל מערכות סליקה, גביית תשלומים והנפקת חשבוניות, קבלת ועיבוד כל אמצעי התשלום כולל מזומן, המחאות וכרטיסי אשראי וביצוע הרשמות קבוצתיות והרשמות מוסדיות במידת הצורך. מערכות הרישום האינטרנטיות מספקות גמישות ובקרה על תהליך ההכנה לכנס ומורידות את התלות בניירת ושליחת פקסים. בנוסף, הן מספקות דוחות נרשמים און ליין לבדיקת קצב ההרשמה לכנס בלחיצת כפתור.
  • מערכות רישום בשטח כוללות צוות קליטה מקצועי המקבל את פניהם של משתתפי הכנס, עמדות רישום ממוחשבות, הנפקת תגים מיד עם קליטת המשתתף ויכולת גביית תשלומים במקום, במזומן ובאשראי.
שירותי דיילות וכח אדם

ברשותנו מערך כוח אדם איכותי הכולל עוזרי הפקה, דיילות הפקה ודיילות רישום. אנשי הצוות נבחרים באופן אישי בתהליך המקפיד על ייצוגיות ועל רמה אישית ומקצועית גבוהה.
הצוות המעורב בהפקת האירוע מסייע בהוצאת תכנית האירוע אל הפועל באופן מדויק ומקצועי.
מערכות מולטימדיה ושירותים אורקוליים

ביצועי מולטימדיה ותמיכה אורקולית מהווים נדבכים חשובים ביותר בהפקת אירוע מוצלח ובהעברת כלל מסרי הכנס באופן אפקטיבי לקהל המשתתפים. למטרה זו, אנו מעסיקים את הספקים ברמה הגבוהה ביותר בשוק האירועים כיום, המציעים מכלול פתרונות לכל צורך וצורך:
  • מערכות הגברה: חווית סאונד ואקוסטיקה איכותית 
  • מערכות תאורה: כוללות תאורת במה, תאורת אוירה וחללי האירוע, תאורת חוץ ועוד
  • מערכות הקרנה: המספקות רזולוציה גבוהה ואיכותית
  • מערכת תרגום סימולטני: פתרון מושלם לאירועים עם משתתפים דוברי שפות שונות המספק תרגום בזמן אמת לכל שפה נדרשת
  • מערכת הצבעה אלקטרונית: מאפשרת פעילות רבת משתתפים באופן ממוחשב
כלים אינטרנטיים ומערכות אונליין: 

אנו חותרים לניהול יעיל ואפקטיבי עד כמה שניתן ומעמידים לרשות לקוחותינו כלים אינטרנטיים ושירותים מקוונים לשליטה ובקרה בתהליך ארגון הכנס תוך חיסכון משמעותי בזמן ומשאבים:
  • בנייה, הקמה ותפעול אתרי אינטרנט לכנסים, עיצוב וניהול התכנים באתר
  • מערכות רישום מקוון מאובטחות ומותאמות לצרכי כנסים ספציפיים. המערכות כוללות אפשרויות בקרה מתקדמות ודוחות נרשמים הנשלטים בלחיצת כפתור
  • מערכות הגשת תקצירים מדעיים הכוללות אפשרות לשליטה ובקרה על מאגר התקצירים, אפשרות סיקור תקצירים וניהול תכתובות אוטומטיות מול מגישי התקציר, בקלות ויעילות
שירותי ארגון וניהול כנסים

חברת עוז הפקות מספקת שירותי ארגון, יעוץ וניהול לכנסים ותערוכות המותאמים באופן מלא למטרות הלקוח תוך טיפול כולל בכל ההיבטים הקשורים להפקת האירוע.

תהליך העבודה המנוהל על ידי צוות החברה כולל בנייה מן היסוד של תקציב מפורט, התווית תכנית עבודה לביצוע כולל אבני דרך מפורטות וליווי אישי של נציגי הלקוח, ועדות הכנס השונות ויושב ראש הכנס.  החל משלבי ההכנה המוקדמים ועד לסיומו המוצלח של הכנס.

תהליך ארגון הכנס הוא תהליך מובנה ומתנהל בשקיפות ובשותפות מלאה, כולל פגישות עם הלקוח ועדכונים תקופתיים, דוחות התקדמות ודיווח שוטף על עמידה באבני הדרך שהוגדרו.

לאורך השנים טיפחנו רשת קשרים עסקיים עם ספקי משנה מהשורה הראשונה המבטיחים שירות איכותי בכל תחומי הביצוע הנדרשים לצורך עריכת אירוע מושלם.


ייעוץ בבחירת מרכזי כנסים ושירותי הסעדה  

לחברת עוז הפקות היכרות רבת שנים עם מרכזי כנסים רבים ברחבי הארץ. היכרות זו מאפשרת לנו להעניק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ואיכותי באשר לבחירת מרכז הכנסים המתאים ביותר לצורכי הלקוח ולמטרות הכנס.

אנו עובדים עם חברות קייטרינג והסעדה מהמובילות ומהאיכותיות בתחומן, כך שמעבר לארגון מופתי של כנס , מובטחת לכם ולאורחיכם חוויה קולינרית מהנה.
פעילויות חברתיות בכנסים 

בכנסים רבים יש צורך בשילוב פעילויות חברתיות במהלך הכנס או בסופו. חברת עוז הפקות מתמחה בתכנון, ארגון והפקת הופעות ומופעים באירועים, כולל ניהול התקשורת מול אומנים ומול חברות ייצוג אומנים מהמובילים בארץ. כל אלה ועוד תורמים לקשת הרחבה הבונה את מערך ארגון הכנסים שלנו.

כל הופעה ומופע מותאמים על פי מאפייניו הייחודיים של האירוע, של הארגון ושל המשתתפים בכדי לוודא תרומה מקסימלית להצלחת האירוע.


שירותי תיירות פנים 

במקרים בהם משתתפי האירוע כוללים אורחים המגיעים מרחוק או אף מעבר לים, חברת עוז הפקות מציעה שירותי תיירות פנים מתקדמים ומלאים, הכוללים אירוח והלנה במלונות בכל הארץ, מערך היסעים, הזמנה ותיאום טיסות מחו"ל עבור כנסים בינלאומיים, טיולים וסיורים ברחבי הארץ.
גיוס חסויות וארגון תערוכות נלוות

חברת עוז הפקות מתמחה בגיוס חסויות מחברות מסחריות לכנסים מקצועיים . מחלקת גיוס חסויות בעלת קשרים עם חברות מסחריות רבות בתחומים שונים, ביניהן חברות תרופות, חברות מזון, ציוד רפואי, ציוד דנטלי ועוד.

כחלק מארגון הכנס אנו מספקים שירותי ארגון תערוכות מקצועיות הכוללים תיאום מלא מול החברות המסחריות ומול מרכז הכנסים. שירותים אלה נותנים מענה מקיף על ההיבטים השונים הכרוכים בהפקה, כגון טיפול בתשתיות לוגיסטיות ותשתיות חשמל, הקצאת שטחי תצוגה לחברות, מיתוג דוכנים, אספקת מתקני תצוגה ועוד.

בכנסים מדעיים אנו מארגנים תערוכות פוסטרים, תוך מתן תמיכה מלאה בתהליך איסוף התקצירים, סיקורם וארגון התערוכה בכללותה כפתרון מקיף ושלם.
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסטלחץ כאן לעריכת טקסט
מיתוג כנסים

כל כנס זוכה לעיצוב ייחודי ומיתוג תואם המופק על ידי מיטב המעצבים והגרפיקאים המתמחים בתחום.
בעצם יצירת מיתוג ייחודי לכל כנס ואירוע מושגות מטרות חשובות לארגון ורמתו של האירוע עולה.
צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בבחירת המיתוג המתאים לכנס לאור מטרותיו ולאור אופי הארגון וקהל המשתתפים.


גרפיקה ודפוס

שילוט ודפוס מהווים חלק חשוב ביותר בנראות האירוע ובאספקת חומרי עזר למשתתפיו. אנו עובדים עם בתי דפוס רבים באזור המרכז וביתר חלקי הארץ, עובדה המאפשרת התנהלות גמישה ומחירים אטרקטיביים לכל מטרה ולכל צורך. בנוסף, אנו מספקים את כל סוגי השילוט בפורמט רחב ובדפוס דיגיטאלי מתקדם.

 עיצוב אירועים

שירותי עיצוב האירועים שלנו ניתנים על ידי מעצבי אירועים מומחים ומובילים בתחומם, המקנים לכל אירוע את המראה הייחודי לו בהתאם לאופיו ולאופי הארגון, מטרותיו וצרכיו.
 
עוז הפקות - כנסים ואירועים  |  ת.ד 15438 מושב בית זית, ד.נ הרי יהודה |  טלפון 072-2490520  |  פקס 072-2490526 | דואר אלקטרוני info@oz-pro.co.il
© כל הזכויות שמורות לעוז הפקות - כנסים ואירועים